Yaşam

Vali Ziya Polat, İçişleri Bakanı Yerlikaya ile toplantıya katıldı - Birlik Haber Ajansı

Vali Ziya Polat, İçişleri Bakanı Yerlikaya ile toplantıya katıldı - Birlik Haber Ajansı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
18 Mart 2025 22:49

KARS-BHA

Kars Valisi Ziya Polat, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında Video Konferans Sistemi (VKS) ile gerçekleştirilen toplantıya katıldı. Toplantıda; 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında ilgili kurumlar tarafından yapılması gereken çalışmalar değerlendirildi.

Düzenlenen toplantıya Vali Yardımcısı Muhammed Enes Çıkrık ve Özel İdare Genel Sekreteri Fatih Tekcan katıldı.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!