Yaşam

Konyaspor 9 kişi kaldığı maçta Beşiktaş’ı devirdi - Birlik Haber Ajansı

Konyaspor 9 kişi kaldığı maçta Beşiktaş’ı devirdi - Birlik Haber Ajansı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
15 Mart 2025 22:49

ANKARA-BHA

Dengeli başlayan maçta konuk Konyaspor’da Melih Bostan 27. dakikada sert müdahelesi sebebiyle kırmızı kart gördü ve takımını 10 kişi bıraktı.

Kırmızı karttan sonra baskı kuramayan Beşiktaş 45. dakikada Uğurcan Yazğılı’nın golüne engel olamadı ve soyunma odasına Konyaspor 1-0 önde girdi.

İkinci yarıda maçın tek hakimi olan Beşiktaş yoğun baskısına rağmen aradığı golü bulamadı. Konyaspor’da A. Ndao 65. Dakikada ikinci sarı karttan oyun dışı kalınca oyun tamamen Beşiktaş’a döndü ancak  Konyaspor kaleci Deniz Ertaş başta olmak üzere gösterdiği performansla rakibini durdurdu ve kritik maçtan 3 puanla ayrıldı.

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan'dan Suriye açıklaması Dışişleri Bakanı Hakan Fidan'dan Suriye açıklaması

Evinde Trabzonspor maçı sonrası Beşiktaş’ı da deviren Konyaspor puanını 31 yaptı ve küme düşme hattından uzaklaşarak nefes aldı.  Üst üste 2. kez yenilen Beşiktaş ise 44 puanda kaldı.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!