Yaşam

Fenerbahçe Beko-Galatasaray maçı yarıda kaldı! - Birlik Haber Ajansı

Fenerbahçe Beko-Galatasaray maçı yarıda kaldı! - Birlik Haber Ajansı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
14 Şubat 2025 22:28

ANKARA-BHA

Basketbol ING Türkiye Kupası Dörtlü Finali'nde Fenerbahçe Beko ile Galatasaray arasında oynanan yarı final mücadelesi, sahaya atılan yabancı maddeler nedeniyle yarıda kaldı. 

Fenerbahçe Beko, 66-48’lik üstünlükle ilerlediği maçın 4. çeyreğine girerken, taraftarlar tarafından sahaya yabancı maddeler atıldı. Hakemler, durum üzerine üçüncü uyarıyı yaptı. Ancak, sahaya atılan maddelerin etkisiyle maçın hakemleri ve Galatasaraylı oyuncular soyunma odasına gitmek zorunda kaldı. 

Maçın durumu ve ilerleyen saatlerde alınacak karar hakkında henüz resmi bir açıklama yapılmadı.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!