Politika

Bozkurt'tan ortak Türk alfabesi yorumu...

Bozkurt'tan ortak Türk alfabesi yorumu...

gundemsivas
gundemsivas
Editör
09 Kasım 2024 07:13

KKTC Kurucu Meclis Üyesi, eski Bakan ve TKP eski Genel Başkanı İsmail Bozkurt, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada ortak Türk alfabesi konusunu değerlendirdi.

Bozkurt, şunları yazdı:

“Ortak Türk alfabesi konusunda bilgi kirliliği ya da bilgi şaşırtmacası olduğunu düşünüyorum. Sürecin içinde değilim ama süreci iyi biliyorum. 29 harfli şimdiki alfabeye dokunulmayacak.. Aynen kalacak. Geriye kalan 5 harf diğer Türk ülkelerinin İhtiyacına yanıt veriyor.

Bunları kendim adına söylüyorum ve yapılanın doğru olduğuna inanıyorum. KKTC adına konuşmuyorum ve siyasal erkin bu konudaki -varsa- potikasını bilmiyorum.”

Editör: Kıbrıs Genç Tv

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!