Gündem

Vali Ziya Polat, Down Sendromlu bireylerle bir araya geldi - Birlik Haber Ajansı

Vali Ziya Polat, Down Sendromlu bireylerle bir araya geldi - Birlik Haber Ajansı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
23 Mart 2025 01:47

KARS-BHA

Vali Ziya Polat, 21 Mart Down Sendromu Farkındalık Günü kapsamında düzenlenen özel iftar programında, down sendromlu bireyler, aileleri ve Engelsiz Yaşam ve Rehabilitasyon Merkezi’nde kalan vatandaşlarla Sultan Alparslan Külliyesi Kitap Kafe de bir araya geldi.

İftar öncesinde çocuklarla tek tek ilgilenen Vali Polat, çocukların aileleri ile bir süre sohbet etti.

Vali Polat, iftarın ardından yaptığı konuşmada, "Bu mübarek Ramazan günü down sendromlu sevgili çocuklarımız ve aileleri ile iftar açtık. Allah oruçlarımızı kabul etsin. Bu içten gülümseyen, güzel yürekli çocuklarımızla olmak çok güzel. Onları çok seviyoruz. Onların sevgileri, kendileri, kalpleri çok güzel. Onlarla dünya çok güzel, iyi ki varlar. Onlar bizler için çok kıymetliler, özel günlerinde bir araya geldik" diye konuştu.

Program sonunda Vali Ziya Polat, çocuklarla aktivitelerde bulundu. İftar programına Vali Yardımcısı Muhammed Enes Çıkrık, Aile Sosyal Politikalar il Müdürü Mustafa Tosunoğlu, il Müftüsü Yavuz Yıldız ve aileler katıldı.

Resim

Resim

Kars İl Sağlık Müdürü Dr. Mücahit Aydın, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine ziyarette bulundu Kars İl Sağlık Müdürü Dr. Mücahit Aydın, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine ziyarette bulundu

Resim

Resim

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!