Gündem

Sivaslı güreşçilerden büyük başarı

Sivaslı güreşçilerden büyük başarı

Gülnur DEDE
Gülnur DEDE
Editör
20 Şubat 2025 12:01
Muhabir: Gülnur DEDE 17-21 Şubat tarihleri arasında Tokat’ta düzenlenen Okul Sporları Gençler B Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası'nda Sivas Ahmet Ayık Sporcu Eğitim Merkezi sporcuları büyük bir başarıya imza attı. Takım halinde Türkiye ikinciliğini elde eden sporcular, bireysel kategorilerde de önemli dereceler kazandı. Sivaslı Pehlivanlardan Büyük Başarı Şampiyonada, güreşçilerden Mustafa Yiğit ve Emre Kaya Türkiye şampiyonu olarak altın madalya kazandı. Turan Yiğit Sarıkaya, Ömer Taha Güney, Muhsin Yıldırım ve Süleyman Yıldırım ise Türkiye üçüncüsü olarak kürsüye çıkmayı başardı. Gösterdikleri üstün performansla dikkat çeken sporcular, Sivas'ı gururlandırdı. Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü Şahin Ertem, başarılı sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek, “Bu başarı, disiplinli çalışmanın ve azmin bir sonucudur. Sporcularımızı ve onları yetiştiren antrenörlerimizi gönülden kutluyorum. Sivas olarak güreş branşında önemli bir ekol olmaya devam ediyoruz." Gençlerin antrenörü ise sporcuların elde ettiği derecelerden dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirterek, gelecekte de daha büyük başarılara imza atmak için çalışmalarına hız kesmeden devam edeceklerini ifade etti.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!