Gündem

Sağlık Bakanlığı 2 bin 753 işçi alımı yapacak

Sağlık Bakanlığı 2 bin 753 işçi alımı yapacak

gundemsivas
gundemsivas
Editör
29 Eylül 2025 10:40

Sağlık Bakanlığı’nda Yeni İstihdam Süreci Başlıyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından açıklanan 37 bin personel alımı programının ikinci aşamasına geçildi. Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı duyuruda, 2 bin 753 sürekli işçi alımı yapılacağını açıkladı.

Başvurular İŞKUR Üzerinden Yapılacak

Bakan Memişoğlu, işçi alımı ilanının önümüzdeki günlerde İŞKUR üzerinden yayımlanacağını belirtti. Başvurular yine aynı sistem üzerinden alınacak.

Ayrıntılı bilgi ve ilanlar için İŞKUR resmi internet sitesi üzerinden takip edilebilecek.

15 Bin 247 Sözleşmeli Personel Alımı

Sağlık Bakanlığı ayrıca, 15 bin 247 sözleşmeli personel alımını da gerçekleştirecek. Bu alımlar için süreç ÖSYM tarafından yayımlanacak kılavuz ile yürütülecek. Adaylar, başvuru şartlarını ve takvimi ÖSYM’nin resmi internet sitesinden öğrenebilecek.

Bakan Memişoğlu’ndan Mesaj

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu yaptığı paylaşımda, “Yapılacak alımların ülkemize, milletimize ve sağlık camiamıza hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerine yer verdi.

Kaynak: Memurlar.net

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!