Sağlık Bakanlığı’nda Yeni İstihdam Süreci Başlıyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından açıklanan 37 bin personel alımı programının ikinci aşamasına geçildi. Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı duyuruda, 2 bin 753 sürekli işçi alımı yapılacağını açıkladı.
Başvurular İŞKUR Üzerinden Yapılacak
Bakan Memişoğlu, işçi alımı ilanının önümüzdeki günlerde İŞKUR üzerinden yayımlanacağını belirtti. Başvurular yine aynı sistem üzerinden alınacak.
Ayrıntılı bilgi ve ilanlar için İŞKUR resmi internet sitesi üzerinden takip edilebilecek.
15 Bin 247 Sözleşmeli Personel Alımı
Sağlık Bakanlığı ayrıca, 15 bin 247 sözleşmeli personel alımını da gerçekleştirecek. Bu alımlar için süreç ÖSYM tarafından yayımlanacak kılavuz ile yürütülecek. Adaylar, başvuru şartlarını ve takvimi ÖSYM’nin resmi internet sitesinden öğrenebilecek.
Bakan Memişoğlu’ndan Mesaj
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu yaptığı paylaşımda, “Yapılacak alımların ülkemize, milletimize ve sağlık camiamıza hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerine yer verdi.
Kaynak: Memurlar.net