Gündem

Kamuya 74 binden fazla sağlık personeli alındı

Kamuya 74 binden fazla sağlık personeli alındı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
19 Kasım 2024 12:51

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 2025 yılı bütçe sunumunda sağlık sektöründeki gelişmeleri paylaştı. Memişoğlu, "Bu yıl kamuya 10 bini uzman hekim olmak üzere 74 binden fazla personel aldık. 2002'den bu yana sağlık personeli sayımızı yüzde 283 artırdık" dedi.

featured

ANKARA-BHA

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda yaptığı 2025 yılı bütçe sunumunda, sağlık sektöründe yapılan yatırımlar ve personel alımlarına ilişkin kapsamlı bilgiler verdi. Memişoğlu, Türkiye’nin sağlık hizmetlerinde dünya çapında marka bir ülke olma yolunda ilerlediğini vurguladı.

Sağlık Bakanı Memişoğlu: Kamuya 74 binden fazla sağlık personeli alındı

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!