Gündem

Beşikdüzü’nde fidanlar toprakla buluştu

Beşikdüzü’nde fidanlar toprakla buluştu

gundemsivas
gundemsivas
Editör
22 Mart 2025 16:38

Mustafa ÖZCAN/TRABZON-BHA Orman Haftası dolayısıyla, Semanur Seçkin, Amine Kalayı ve Ebru Erdem tarafından yürütülen “Geleceğe Nefes Ol” projesi kapsamında Beşikdüzü Denizli Mahallesi Fidanlık mevkiinde Jandarma Orman Fidanlığında tamamlanması gereken bölgede, çam ve ladin fidanı toprakla  buluşturuldu. Beşikdüzü  Meslek Yüksekokulu tarafından düzenlenen fidan dikim etkinliğine Beşikdüzü Kaymakamı Ferhat Vardar, Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu Müdürü Ertuğrul Karaoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Turgut Koşgin,  İlçe Jandarma Komutanı Hamit Taş, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ziya Durmuş,  Orman Bölge Müdürlüğü yetkilisi,  Tarım İlçe Müdürü Ahmet Yayla,  İlçe Müftüsü İhsan Öz, Denizli Mahallesi Muhtarı Yusuf Keleş, Sivil Toplum Kuruluşları temsilcileri ve ilçe siyasi parti başkanları katıldılar.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!