Gündem

Giresun ikinci anjiyo ünitesi hizmet vermeye başladı - Birlik Haber Ajansı

Giresun ikinci anjiyo ünitesi hizmet vermeye başladı - Birlik Haber Ajansı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
18 Mart 2025 13:55

GİRESUN-BHA

Ali Temür: Dal-Çık ödeneği çıktı çalışmalara başlıyoruz Ali Temür: Dal-Çık ödeneği çıktı çalışmalara başlıyoruz

Giresun Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanesine kazandırılan kalp ve damar hastalarının tedavisi için ikinci anjiyo ünitesi hizmete alındı.

AK Parti Giresun Milletvekili Ali Temür, Milletvekili Nazım Elmas, İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz, Merkez İlçe Başkanı Ekrem Faruk Civelekoğlu, İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi İskender Aksoy ve Destek Hizmetleri Başkanı Mehmet Şahin ile anjiyo ünitesini yerinde inceledi. 

Hastane Başhekimi Mehmet Korkmaz ve Hastane Müdürü Cezmi Öztürk’ten bilgi alan Milletvekili Temür, Giresun’u sağlık alanında her gün bir adım daha ileriye taşımanın sevincini yaşadıklarını kaydetti.

Milletvekili Temür, “Bakanlığımızın şehrimize olan teveccühü ile anjiyo ünitesinin tüm ekipmanları hastanemize teslim edilmişti. Yapılan çalışmalar sonucunda bugün itibariyle anjiyo ünitesinin kurulumu şükürler olsun tamamlandı ve hizmet vermeye hazır hale getirildi. Hemşerilerimizin sağlık ihtiyaçlarını yerinde karşılamak, başka illere ve özel hastanelere muhtaç olmadan tüm ihtiyaçlarını şehrimizde gidermesi için elimizden gelen tüm gayreti göstermekteyiz. Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanemize kazandırmış olduğumuz anjiyo ünitesi hayırlı olsun” dedi.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!