Gündem

Fenerbahçe Beko-Galatasaray maçı yarıda kaldı! - Birlik Haber Ajansı

Fenerbahçe Beko-Galatasaray maçı yarıda kaldı! - Birlik Haber Ajansı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
15 Şubat 2025 03:31

ANKARA-BHA

Basketbol ING Türkiye Kupası Dörtlü Finali'nde Fenerbahçe Beko ile Galatasaray arasında oynanan yarı final mücadelesi, sahaya atılan yabancı maddeler nedeniyle yarıda kaldı. 

Fenerbahçe Beko, 66-48’lik üstünlükle ilerlediği maçın 4. çeyreğine girerken, taraftarlar tarafından sahaya yabancı maddeler atıldı. Hakemler, durum üzerine üçüncü uyarıyı yaptı. Ancak, sahaya atılan maddelerin etkisiyle maçın hakemleri ve Galatasaraylı oyuncular soyunma odasına gitmek zorunda kaldı. 

Maç, taraftarlar salondan çıkarıldıktan sonra devam edecek.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!