Gündem

Beypazarı İlçe Sağlık Müdürlüğü binası çalışmaları sürüyor - Birlik Haber Ajansı

Beypazarı İlçe Sağlık Müdürlüğü binası çalışmaları sürüyor - Birlik Haber Ajansı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
13 Şubat 2025 15:51

YAŞAR TONBAK/ANKARA-BHA

İlçe Sağlık Müdürlüğü, ilçenin Kurtuluş Mahallesi eski sağlık ocağının yerine yeni İlçe Sağlık Müdürlüğü ve merkez sağlık olacağı olarak hizmet verecek bina inşaatının tamamlanmak üzere son aşamaya geldiğini kaydetti.

Geçici olarak, eski Kaymakamlık Hükümet Binası'nda hizmetlerini yürüten İlçe Sağlık Müdürlüğü ve merkez sağlık ocağının, inşaatın tamamlanmasının akabinde zaman kaybetmeden yeni binaya taşınmasının planlandığı ve dört gözle binanın tamamlanmasının beklendiği ifade edildi.

Muhabir: Yaşar TONBAK

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!