Gündem

Alanyalılar dikkat! Bu işletmeden ürün satın alanlar hemen çöpe atsın

Alanyalılar dikkat! Bu işletmeden ürün satın alanlar hemen çöpe atsın

gundemsivas
gundemsivas
Editör
18 Mart 2025 03:44

ANTALYA-BHA Antalya Alanya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince kent genelinde yapılan hijyen denetimleri devam ediyor. Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik'in talimatıyla halk sağlığını tehlikeye atan işletmeleri tespit eden zabıta ekipleri, Hacet Mahallesi'nde denetim gerçekleştirdi. Yapılan denetimlerde et ve süt ürünleri satan bir işletmede tarihi geçmiş ürünler tespit edilirken, ayrıca işletmenin genel hijyen kurallarına uymadığı da belirlendi. Halk sağlığını tehlikeye atan işletme hakkında yasal işlem başlatıldı. Encümen kararı neticesinde işletmeye idari yaptırım uygulanırken, 3 gün süreyle mühürlendi. Alanya Belediyesinden yapılan açıklamada, hijyen denetimlerinin aralıksız devam edeceği ve halk sağlığını tehlikeye atan işletmeler hakkında gerekli işlemlerin yapılacağı vurgulandı.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!