Güncel

Divriği'de Tarım ve Orman Çalışmaları Masaya Yatırıldı

Divriği'de Tarım ve Orman Çalışmaları Masaya Yatırıldı

gundemsivas
gundemsivas
Editör
03 Ekim 2025 01:56

Divriği İlçe Ziyaretiyle Tarım Projeleri Değerlendirildi


Sivas İl Tarım ve Orman Müdürü Salih İnan, beraberinde Şube Müdürü Oğuzhan Üstündağ ile birlikte Divriği İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'nü ziyaret etti. Gerçekleştirilen ziyarette, ilçe personeli ile bir araya gelinerek tarım ve orman çalışmaları ele alındı.


İlçe Tarımının Gelişimi İçin Fikir Alışverişi


Ziyaret kapsamında, Divriği'de yürütülen mevcut projeler, ilçe tarımının gelişimine yönelik hedefler ve çiftçilere sunulan hizmetler detaylı bir şekilde değerlendirildi. Yapılabilecek yeni tarım projeleri hakkında da fikir alışverişinde bulunuldu. Bu görüşmeler, bölgedeki tarımsal faaliyetlerin daha da verimli hale getirilmesi amacı taşıyor.


Çiftçi Odaklı Hizmetler ve Yeni Hedefler


Toplantıda, çiftçilere yönelik hizmetlerin iyileştirilmesi ve onların ihtiyaçlarına daha etkin çözümler üretilmesi konularına odaklanıldı. İl Müdürlüğü, ilçe ziyaretlerine devam ederek yereldeki tarım dinamiklerini yakından takip etmeyi ve sahada çözüm üretmeyi hedefliyor.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!