Asayiş

Gazilerimiz Ankara'da İçişleri Bakanlığı'nda Ağırlanıyor

Gazilerimiz Ankara'da İçişleri Bakanlığı'nda Ağırlanıyor

gundemsivas
gundemsivas
Editör
19 Eylül 2025 15:20

Gazilerimiz İçişleri Bakanlığı'nda Misafir Edildi


İçişleri Bakanlığı, gaziler ve kıymetli ailelerini Ankara'da ağırladı. Etkinlikte, gazilerin fedakarlıkları ve kahramanlıkları anıldı. Ankara'da gerçekleşen buluşmada, gazilere şeref ve minnet dolu bir gün yaşatıldı.


Gazilere Şeref Verildi


İçişleri Bakanlığı tarafından düzenlenen etkinlikte gazilere plaket verildi. Plaket töreninde, gazilerin gösterdiği cesaret ve özveriye vurgu yapıldı. Gazilerin fedakarlıkları ülkenin güvenliği için her zaman takdirle karşılanacak.


Canlı Yayınla Takip Edilen Buluşma


Etkinlik, canlı yayın aracılığıyla geniş kitlelere ulaştırıldı. Gazilerle ilgili farkındalık oluşturmak ve onların kıymetli anılarını paylaşmak amacıyla gerçekleştirilen canlı yayın büyük ilgi gördü. Gazilerin aileleri ve sevenleri de canlı yayın aracılığıyla buluşmayı takip etti.


Etkinlikte Neler Yapıldı?


* Gazilere plaket takdim edildi.
* Gazilerin aileleriyle tanışma ve sohbet imkanı sağlandı.
* Gazilerin kahramanlık hikayeleri dinlendi.
* Gazilere özel olarak hazırlanan yemek ikram edildi.
* Gazilerin anıları ve deneyimleri paylaşıldı.


Gazilere Minnet Mesajı


İçişleri Bakanlığı yetkilileri, gazilere ülkeye yaptıkları hizmetlerden dolayı minnettarlıklarını ifade etti. Gazilerin kahramanlıklarının gelecek nesillere aktarılması gerektiği vurgulandı. Bakanlık yetkilileri, gazilerin her zaman yanlarında olacaklarını belirtti.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!